Veelgestelde vragen

Openingstijden
Wat zijn de openingstijden?
De hieronder beschreven tijden zijn uitsluitend ter informatie.
Als het druk is, kan het voorkomen dat de keuken later sluit dan verwacht.
Lundi :
Fermé
Mardi :
18:30 - 21:30
Mercredi :
18:30 - 21:30
Jeudi :
18:30 - 21:30
Vendredi :
18:30 - 21:30
Samedi :
18:30 - 21:30
Dimanche :
Fermé
Zijn jullie open op feestdagen?
Tenzij anders door ons gecommuniceerd, zijn wij op feestdagen geopend.
Zijn jullie open tijdens de vakantieperiodes?
Het restaurant blijft meestal open tijdens de vakantieperiodes.
We hebben echter de gewoonte om vakantie te nemen in juli en rond het einde/begin van het jaar.
Sinds wanneer is het restaurant open?
Sinds juli 2019, bijna 6 jaar, pfff!
In het begin, het eerste jaar, stonden er nog niet eens pizza’s op het menu, alleen pasta!

Dag na dag, maand na maand komen steeds meer van jullie naar ons toe, dankzij de aanbevelingen van jullie familie, vrienden of collega’s.
Zodanig zelfs dat er in maart 2023, gezien de groeiende vraag, grote ontwikkelingswerkzaamheden moesten worden uitgevoerd om nog meer van jullie te kunnen verwelkomen.

Momenteel kunnen we in het restaurant ongeveer zestig personen ontvangen. Hierbij rekenen we niet eens het terras mee dat we beschikbaar stellen als het weer mooi weer wordt. Als u vindt dat het goed met ons gaat, dan is dat waarschijnlijk dankzij u. Wij zijn u daar heel dankbaar voor! ;O)
Locatie & toegankelijkheid
Waar bevindt zich jullie restaurant?
Patapouf bevindt zich op het Plein des Ondines in Louvain-la-Neuve.
Dit is een klein voetgangersplein in de wijk Blocry, net onder het zwembad van Blocry, met ook een White Night, een barbershop, een wasserette en een frituur.
Is het restaurant bereikbaar met de auto?
Gelukkig wel!
We raden aan om te parkeren in een blauwe zone langs de Avenue du Grand Cortil, op 20 meter van ons restaurant.

Beste tip: zoek "Rue du Lac 6, Louvain-la-Neuve" op je GPS en je staat vlak bij het restaurant.
Is het restaurant toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit?
We hebben een helling zodat de kleine opstap aan de ingang gemakkelijk kan worden overwonnen.
We openen beide deuren van de ingang om u vlot toegang te bieden!
Heeft het restaurant een terras?
Bij mooi weer kunt u heerlijk genieten van uw maaltijd op ons terras. Dit geeft ons ook de mogelijkheid om meer gasten te ontvangen :-)
Onze keuken
Biedt u kinderporties aan?
Voor onze pasta’s en pizza’s bieden wij geen kinderporties aan.
Misschien tot hun grote vreugde?
Biedt u een glutenvrij alternatief voor uw producten aan?
Wij kunnen u onze glutenvrije pasta aanbieden, uitsluitend op aanvraag.
Voor pizza’s kunnen wij echter geen glutenvrije pizza’s aanbieden, om de hoogst mogelijke kwaliteit van het deeg te garanderen.
Biedt u gerechten aan die geschikt zijn voor vegetariërs?
Veel pizza’s, pasta’s en voorgerechten bevatten namelijk geen enkel dierlijk voedingsmiddel.
Al onze pizza’s zijn naar wens aan te passen, dus laat ons gerust uw voorkeuren weten bij uw bestelling en wij maken uw pizza op maat! :-)
Zijn uw kazen gepasteuriseerd?
Al onze kazen, zonder uitzondering, zijn inderdaad gepasteuriseerd.
Leveringen
Ik wil graag laten bezorgen.
Als u binnen een straal van 2,5 km van ons restaurant woont, heeft u geluk!
De bezorging gebeurt met een elektrische scooter, waardoor onze pizza’s en pasta’s alle hellingen van de stad Leuven kunnen beklimmen!
Hoeveel kost het?
Wij bieden een bezorgservice aan vanaf € 20.
De bezorgtarieven zijn gelijk aan de tarieven ter plaatse.
Leveringen van meer dan 10 pizza's
Omdat onze bezorgtas niet meer dan 10 pizza’s kan bevatten, worden bestellingen boven de 10 pizza’s in porties van 10 pizza’s bij u bezorgd.
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd bij levering?
Omdat wij niet over een Bancontact-terminal voor leveringen beschikken, vragen wij u om bij voorkeur contant te betalen.

Is er bij jou niets veranderd? Geen paniek! Wij bieden u dan aan om via een bankoverschrijving te betalen. In dat geval wordt u telefonisch ons rekeningnummer doorgegeven en bij aankomst wordt u om een ​​betalingsbewijs gevraagd.

Voor meer informatie kunt u ons telefonisch of per e-mail uw verzoek doorgeven.
Accepteert u ook de klantenkaart bij levering?
Behalve voor bestellingen die u in het restaurant of bij ons afhaalt, bieden wij geen extra cheques aan voor bezorgingen.
Praktische informatie
Heeft u kinderstoelen?
Helaas hebben wij op dit moment geen kinderzitjes beschikbaar.
Mag ik mijn hond meenemen?
Als hij een beetje lief en niet te luidruchtig is, kunt u samen met uw charmante viervoeter van onze gerechten genieten. Het beste is als u dit bij uw reservering doorgeeft.
Ik wil graag komen, maar ik heb niet gereserveerd.
Omdat ons restaurant vaak volgeboekt is, vragen wij u vriendelijk om te reserveren als u ter plaatse wilt eten.

Maar ook als u niet reserveert, is het mogelijk dat er bij aankomst een tafel vrij is.
Veel geluk!
Ik wil graag iets komen drinken.
Omdat het restaurant geen brasserie is, kunt u bij ons niet iets komen drinken, tenzij u er een van onze voorgerechten, hoofdgerechten of desserts bij bestelt.
Groepen
Wat is de capaciteit van uw restaurant?
Binnen in ons restaurant kunnen we ongeveer zestig zitplaatsen aanbieden.
Wat zijn de betaalmethoden?
Om praktische redenen vragen wij voor tafels van minstens 10 personen één enkele betaling.
Ik wil het restaurant reserveren voor een privé-evenement.
Dat is zeker mogelijk. Neem gerust contact met ons op via e-mail of telefoon om uw verzoek te bespreken.
Betaling
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Wij accepteren contante betalingen en betalingen met kaart.
SODEXO-kaarten en maaltijdcheques worden niet geaccepteerd.
Wat biedt de klantenkaart?
Na voltooiing ontvangt u met onze klantenkaart 10% korting op uw rekening ter plaatse, of een fles rode wijn (Petraio - Montepulciano) bij een afhaalbestelling. De klantenkaart wordt opgewaardeerd met één vinkje per gerecht (pasta of pizza) dat u bestelt, ongeacht of u het ter plaatse opeet of afhaalt. Onze klantenkaart wordt u bij het afrekenen spontaan aangeboden en is geheel gratis.